Nieuwjaar vieren in de Ardennen!

december 29, 2007

Morgenochtend is het weer zo ver. Dan vertrekken we met de familie naar de Ardennen voor enkele dagen. Het belooft weer een heel feest te worden, net zoals elk jaar.
Het is iets waar ik altijd weer naar uit kijk, omdat het vaak de enige reis is die wij jaarlijks maken. De plaats waar wij naar toe gaan heeft ook redelijk wat te bieden.

Je kan er gaan wandelen, tafeltennissen… Het is een groot hotel en heeft dan ook een grote feestzaal waar iedereen net in geraakt.
Eenmaal oudejaarsavond, rond 8 uur, kunnen we beginnen eten. Elk jaar is er een rijkelijk buffet en dus voor elk wat wils. Als we met allemaal ons buikje vol hebben gegeten, dan begint de Dj wat muziek te draaien. Zo komt het volk rustig los en beginnen ze te dansen tot in de vroege uurtjes.

Ikzelf dans niet graag, dus ik zal maar lekker aan de tafel blijven zitten, of kijken naar hoe zot de rest van de familie op de dansvloer doet :-D

Dit gezegd zijnde wens ik iedereen nog een heel gelukkig nieuwjaar en moge 2008 voor jullie niks dan voorspoed betekenen!

Mijn goede voornemens? M’n best doen op school, minder ruzie maken met m’n broers mits hun medewerking…, en voor de rest gewoon mezelf blijven ? :-P

3 Reacties naar “Nieuwjaar vieren in de Ardennen!”

  1. NATHALIE zei

    hallo

    zou je mij kunnen zeggen in welk hotel het is en waar is deze gelegen?

    dank u

  2. christophe261 zei

    Dag Nathalie

    Natuurlijk kan ik u die gegevens bezorgen.
    Het hotel is een onderdeel van de CM en heet “Massembre”. Het is gelegen in Heer-sur-Meuse.

    Ik ben er zelf al een aantal jaar nieuwjaar gaan vieren en het was steeds een feest!
    Meer uitleg kan u hier vinden: http://www.massembre.be/main.aspx?l=02

    Groetjes
    Christophe

Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

